torsdag den 25. oktober 2012

Efterårsfarver

I sommers investerede jeg i en rammevæv. Jeg købte den af min svigermors veninde, som havde arvet den fra sin mor og ikke havde lyst at bruge den.

På en af de få varme og solrige dage vi havde sad jeg ude i haven og vævede efterårets tørklæde.
               


                                                               

Jeg vævede nogle prøver, som jeg behandlede forskelligt.




Prøven til venstre er ubehandlet, prøven i midten er valket i hånden og prøven til højre fik den store tur i vaskemaskinen ved 60 grader og 1500 omdr. i centrifugeringen.







Jeg valgte at håndvalke det færdige tørklæde.




Det passer perfekt til efteråret



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv glad og gerne. Jeg bliver glad for enhver kommentar.